Główna zawartość

FAQ INTERNET

Kto pyta, nie błądzi!

Przysłowie uczy nas, że korzystając z doświadczenia i mądrości innych ludzi, nie popełnimy tych samych błędów, które mogą być złe w skutkach. Przestrzega nas, że nie tylko możemy ale również należy korzystać z tej wiedzy, dlatego poniżej przedstawiamy Państwu najczęściej zadawane pytania, które pojawiają się w rozmowach z naszymi konsultantami.


Pytania odnośnie faktur i płatności:

Jeżeli masz jakieś inne pytanie odnośnie spraw finansowych to skontaktuj się z nami poprzez formularz lub po prostu zadzwoń.

Faktury są wysyłamy zawsze pierwszego dnia każdego miesiąca

- Jeżeli otrzymujesz faktury drogą mailową sprawdz spam z początku miesiąca

- Jeżeli otrzymujesz faktury drogą tradycyjną (pocztą) zadzwoń do nas i poproś o duplikat

- Możesz również napisać do nas maila z prośbą o wysłanie faktury jeszcze raz



Pytania odnośnie spraw technicznych:

Jeżeli nie czujesz się na siłach lub nie lubisz "bawić" się elektroniką zadzwoń do nas - chętnie pomożemy. Jednak przeczytaj poniższe pytania mogą Ci one oszczędzić sporo czasu w przyszłości.

zacznij o przeczytania instrukcji urządzenia:

Instrukcję znajdziesz w pudełku lub w Internecie wpisują markę i model urządzenia. Większość instrukcji jest naprawde intuicyjna, z obrazkami.

W skrócie:

- najpierw do routera należy się podłaczyć przewodem (którykolwiek z 4 portów LAN tego samego koloru) i wpisać w przeglądarce adres IP: 192.168.0.1 lub podobny (jest podany w instrukcji)

- należy wejść w ustawienia portu WAN w routerze i wpisać poprawne parametry (adres IP, maska, brama, dns1, dns2) lub odczytać adres MAC i podać go konsultantowi.

- koniecznie zmienić standardowe hasło WIFI w własne.


Pytania inne:

Umowa przechodzi na czas nieokreślony, ale możesz podpisać nową oraz skorzystać z kolejnej promocji.

Główna zawartość niżej